OBIECTIVE



                      OBIECTIVE  :

-      stimularea creativităţii, prin înlăturarea blocajelor;
-      cultivarea gustului pentru lectură, pentru frumos;
-      exersarea limbajului şi a posibilităţilor de comunicare;
-      dezvoltarea gândirii critice;
-      stimularea imaginaţiei şi creativităţii elevilor;
-      cultivarea respectului pentru cuvântul scris, pentru exprimarea  corectă şi expresivă în limba română;
-      polarizarea unui număr cât mai mare şi cât mai variat de talente în jurul revistei asociatiei.

                Elevii vor fi capabili:

- să citească diferite lecturi/cărţi adecvate vârstei pentru îmbogăţirea vocabularului  necesar lucrului într-o ,,redactie’’;
- să-şi exprime gândurile şi sentimentele în texte în proză sau versuri, folosind o exprimare nuanţată;
-  să coopereze în diferite situaţii de comunicare;
-  să selecteze informaţii interesante pentru câteva din rubricile revistei;
-  să manifeste interes faţă de personalităţi din lumea literaturii şi artei;
-  să participe la redactarea unei reviste.

                Resurse :

a. Umane: copiii, cadre specializate
b. Materiale:
-         Echipamente: videoproiector, aparat foto, tablă flip-chart, computer, imprimantă;
-         Consumabile: hârtie, xerox, scotch, markere, tuş pentru imprimantă.
c. Experienţiale şi informaţionale: reviste, cărţi, filme, înregistrări video, materiale power-point, manualele şcolare şi auxiliare.
d. De timp: pe parcursul intregului an.
e. De autoritate şi putere: sprijin şi susţinere Asociaţia O PARTE DIN RAI.


                ROLURILE FORMATORULUI :

-         Identificarea potenţialului copiilor;
-         Stabilirea datelor când se desfăşoară activităţile de colectare a materialelor;
-         Stabilirea sarcinilor în colectivul de ,,redacţie”;
-         Consilierea privind realizarea şi selectarea materialelor pentru revistă;
-         Organizarea şi desfăşurarea activităţilor;
-         Monitorizarea şi evaluarea activităţilor.

               MODALITATI DE PUBLICITATE:
o       Afişul
o       Invitaţia
o       Programul
o       Internetul
o       Presa
o       Radio
o       Televiziune

                MODALITATI DE FOLLOW-UP:

-      Observarea sistematică
-      Intervenţii directe
-      Discuţii cu elevii, cu părinţii
-      Schimburi de experienţă
-      Produse ale activităţilor (revista)
-      Înregistrări audio-video, fotografii

               REZULTATE  SCONTATE:

- însemnări,  reportaje,  articole,  imagini,  consemnări  reale,  de  bună  calitate şi  imagine  artistică;
- lărgirea  permanentă  a  sferei  de  acoperire  a  faptelor,  evenimentelor  importante  din  viaţa  colectivului de copii;
- popularizarea revistei.
„Învăţătura la om e comoară…şi munca…cheia ei. Păzeşte bine cheia, ca să nu pierzi comoara.”